شهردار بندرعباس گفت: در زمان بارندگی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ مشکلات را اعلام می‌کنند که رسیدگی به آنها باید در اولویت باشد.
 
به گزارش  صبح ساحل، عباس امینی‌زاده در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری بندرعباس اظهار کرد: بنا بر اعلام هواشناسی، از بامداد پنجشنبه شاهد بارندگی نسبتا شدید در شهر و اراضی بالادست خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه رسیدگی به نقاط آبگیر باقی مانده در سطح شهر باید توسط نیروهای کارگری و با مدیریت لازم، انجام شود، افزود: تنظیف و رسیدگی به وضعیت کانال‌های دفع آب‌های سطحی باعث کاهش میزان آبگرفتگی‌ها می‌شود.شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: اعلام وضعیت شهر و ارایه گزارش‌های لحظه‌ای از اقدامات حین بارندگی یکی از ضروریات است که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای شود.
 
 
امینی‌زاده تاکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی و بکارگیری ماشین‌آلات مورد نیاز در کنار لوازم، تجهیزات و دستگاه‌های کاربردی نیز باید مدنظر همه مدیران مرتبط قرار داشته باشد.این مقام مسئول با اشاره به پاسخگویی شبانه‌روزی از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در خصوص مشکلات به وجود آمده در سطح شهر، ادامه داد: رسیدگی فوری به این گزارشات نیز باید در دستور کار همه مدیران قرار داشته باشد.
وی در ادامه نیز نسبت به جمع‌آوری مصالح ساختمان‌های در حال ساخت تاکید و بیان کرد: کلیه نیروهای کارگری، مدیریتی و ماشین‌آلات در حالت آماده‌باش قرار دارند.
 

مشاهده صفحه نخست

به سایت خلیج بی ان دی خوش آمدید


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398برچسب:بارندگی درهرمزگان, | 15:15 | نویسنده : سلطان |

تعطیلی مدارس دراستان هرمزگان

تعطیلی چهارشنبه ۲۷ آذر

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با ورود سامانه بارشی جدید به استان هرمزگان و وقوع بارش‌های سیلابی، برخی مدارس در روز 4شنبه 27 آذرماه تعطیل اعلام شده است.

 

بندرعباس: بنابر اعلام روابط عمومی فرمانداری بندرعباس، همه مدارس روستایی و فقط مدارس ابتدایی شهری در شهرستان بندرعباس در شیفت صبح روز 4شنبه 27 آذر تعطیل است.

 

بستک: به گفته قتالی فرماندار این شهرستان، بدلیل تداوم بارش‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی همه مدارس در تمامی مقاطع در شهرستان بستک تعطیل اعلام شد.

 

پارسیان: به گفته رضازاده فرماندار این شهرستان، همه مدارس در همه مقاطع در روز چهارشنبه 27 آذرماه تعطیل اعلام می‌گردد.

 

بندرلنگه: فرماندار بندرلنگه عنوان کرد: تمامی مدارس بخش شیبکوه به جز شهر چارک و در بخش مهران، مدارس روستاهای انجیره، خورچاه، یس بست، حرا و دم حرا به دلیل طغیان رودخانه 4شنبه 27 آذر تعطیل است.

 

حاجی آباد: با تصمیم ستاد مدیریت بحران حاجی‌آباد، همه مدارس در همه مقاطع تحصیلی روز چهارشنبه 27 آذر تعطیل است.

 

بشاگرد: آموزش و پرورش بشاگرد اعلام کرده که همه مدارس روستایی که با سرویس جابجا می‌شوند، روز 27 آذرماه تعطیل است.

 

جاسک: به گفته فرماندار جاسک، تمامی مدارس روستایی به جز مدارس شبانه‌روزی و مدارس ابتدایی شهری در جاسک تعطیل اعلام شد.

 

انتهای پیام/3264

 

تعطیلی سه شنبه ۲۶ آذز

 

فارس نوشت: ورود سامانه بارشی به هرمزگان سبب تعطیلی برخی مدارس در روز سه شنبه شده و برای برخی شهرستان ها نیز تصمیم‌گیری درباره تعطیلی مدارس به صبح فردا موکول شده است.

 

 
ورود سامانه بارشی به هرمزگان موجب شده تا به دلیل شدت بارش‌ها، تصمیماتی برای تعطیلی مدارس از سوی فرمانداری‌ها و آموزش و پرورش شهرستان‌های مختلف استان اتخاذ شود.

بندرعباس: به گفته فرماندار بندرعباس تا پیش از ساعت 6 صبح روز سه شنبه 26 آذرماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حاجی آباد: به گفته فرماندار حاجی‌آباد مدارس شهرستان حاجی آباد به جز مدارس مرکز شهرستان(شهر حاجی آباد) به علت شدت بارش‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی روز سه شنبه تعطیل خواهند بود.

بستک: فرماندار شهرستان بستک از تعطیلی تمامی مدارس این شهرستان در دو شیفت صبح و عصر روز سه شنبه تعطیل هستند.

قشم: فرماندار قشم از تعطیلی مدارس استثنایی این شهرستان در کلیه مقاطع و مدارس ابتدایی نوبت صبح به دلیل پیش‌بینی شرایط جوی نامساعد برای فردا (سه‌شنبه) خبر داد.

کیش: خانزادی جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: مدارس کیش فردا سه شنبه ۲۶ آذر به دلیل بارش باران و نامساعدبودن وضعیت جوی تعطیل است.

 

 صفحه اصلی

 

23231

کد خبر 1332017
به سایت خلیج بی ان دی خوش آمدید


تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1398برچسب:تعطیلی مدارس دراستان هرمزگان, | 1:41 | نویسنده : سلطان |
شرایط جوی و دریایی هرمزگان تا اوایل هفته آینده پایدار است
خبر هرمزگان- طبق اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، شرایط جوی و دریایی استان از امروز جمعه تا اوایل هفته آینده پایدار است.

 

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریا نیز در این مدت آرام و شرایط  برای رفت و آمدهای دریایی و انجام امور صیادی و دریانوردی مساعد است.

کیانوش عارفی افزود: در نواحی شمال غربی خلیج فارس نیز امروز جمعه و فردا شنبه گذر ابر و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی بیان داشت: در این مدت نوسان دمایی تغییر چندانی در هرمزگان نخواهد داشت.

 
به سایت خلیج بی ان دی خوش آمدید


تاريخ : چهار شنبه 13 آذر 1398برچسب:آب وهوای آنلاین هرمزگان،وضعیت آب وهوای بندرعباس, | 2:37 | نویسنده : سلطان |
صفحه قبل 1 صفحه بعد